In Italy part. 1

00:13 Unknown 0 Comments


W tym roku postawiliśmy na wakacje we Włoszech. Moja przygoda z Italią zaczęła się od kiedy skończyłam 6 lat. Wtedy to rodzice zabrali mnie tam i razem podbiliśmy wiele miejsc. Sentyment pozostał, dlatego też Włochy są dla mnie niesamowitym miejscem. Północ znacznie różni się od południowej części, więc będąc tam raz nie sposób odmówić sobie kolejnej podróży w inne miejsce ;)
Dziś przygotowałam jedną z miejskich, wygodnych stylizacji. Klasyczna bluzka z odkrytymi ramionami to "must have" tego lata. Zestawiłam ją z granatowymi, szerokimi spodniami idealnymi na wieczór. Wybierając się na miasto nie można zapomnieć o wygodnym obuwiu. Postawiłam na bardzo wygodne fuksyjne buty. Całość zachowana jest w tonacji różowo-granatowej, a ponieważ uwielbiam kolorowe szminki to nie mogło zabraknąć różu na ustach ;) Stylizacja pozbawiona dodatków, chciałam tym podkreślić grę kolorów ;)
Jak wam mijają wakacje ? Już po, a może przed ?

我放假意大利了。这是很舒服着装。放假以后你打算干什么?

bluzka/衬衫- terranova
spodnie/裤子- mango
buty/鞋子- bershka

0 komentarze: