Italy part. 2

00:01 Unknown 1 Comments



Dziś troszkę na sportowo ;) Długo szukałam wygodnych butów, tzw. adidasów. Jak już znalazłam te wymarzone, okazało się że nie ma już rozmiarów...
Trafiłam do sklepu Superga (włoskiego producenta) i nie wiedziałam na którą parę się zdecydować. Tyle wzorów i kolorów :) ! Muszę przyznać, że są bardzo wygodne i nadają się do sportowego look'u w spódniczce. A ponieważ uwielbiam spódniczki, tym ciężej było mi dobrać odpowiednie obuwie.
Może znacie jakieś fajne modele, które pasują do spódniczek ?
Takie połączenie niby sportowe ale niby kobiece, co o takich stylizacjach sądzicie ?

bluzka/衬衫-calliope
spódniczka/裙子- terranova
torebka/手提包- reserved
buty/鞋子-superga


1 komentarz:

  1. świetna torebeczka :) bardzo fajny, letni look :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń